חדשות המוזיקה 8.12.12

דוד קליגר ויואב דילאון Comments Off on חדשות המוזיקה 8.12.12
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חדש דוד שמחה

זמר צרפתי חדש פורץ בסינגל טרי ישר מהאולפן. על התגלית אחראי משה לאופר ששמע את קולו והחליט להעניק לו לחן מיוחד. השיר נחשף לראשונה כאן במוצ"ש במסיבת החנוכה שנערכה עם משפחת לאופר. על הלחן והעיבוד כמובן מופקד משה לאופר כאשר על המקהלות ניצח אלי לאופר וההקלטות בידיו של שמואל יונה.

חדש המכביט'ס Shine!

חנוכה הגיע והלהקה שלדעתי הכי מזוהה עם חנוכה "המכביטס'" מגישה כרגיל סינגל לכבוד החג "Shine" שמו, השיר מלווה בקליפ כמיטב המסורת, כשהמסר הוא להשאיר את האור החיובי והלהבה של חנוכה גם לאחר החג. גם השנה השיר יוצא בשיתוף אגודה העוזרת בהשתלת מח עצם כשכל ההכנסות קודש לפעולותיה…וגם כאן הכל ווקאלי לחלוטין…

 

חדש StandFour Eight Nights!

ואם הזכרנו את המכביט'ס נצטרך להתייחס לפילוג בלהקה הזו מכל מיני סיבות פרשו להם ארבעה חברים והקימו להקה משלהם StandFour (רביעייה) שמה, וגם הם יוצאים בשיר-קליפ ווקאלי לחנוכה, והפעם משמש של שני קאוורים כשהתערובת הזו מקבלת את השם "8 לילות" או באנגלית Eight Nights.

חדש RCCS יואלי גרינפעלד וזכנו לנצח!

RCCS , ארגון העוזר לחולים בחו"ל. מארגן מידי שנה לפני חנוכה מכירה סינית. וגם השנה כבכל שנה מבוצעים שירים חדשים באירוע – אנחנו שמנו יד על הקלטה מתוך האירוע – השיר הראשון "כי לך טוב להודות", לחן וביצוע אלי ביר ומתוך אלבומו העומד לראות אור בקרוב. והשיר השני "וזכנו לנצח" בביצועו של יואלי גרינפלד שגם שלוחה לו מכאן מזל ברכת מזל טוב חמה ולבבית לרגל הולדת הבן בשעטומ"צ, את האירוע ליוותה תזמורת "פריילאך" ומקהלת "המזמרים" בניצוחו של חילו פויזן, הנחה את האירוע ידידינו יוסי צוויג.

ראוי לציין שבמהלך האירוע נחשף קליפ חדש לשיר שיצא באירוע של הארגון בשנה שעברה "בלייכטונגען" (להאיר-בעברית) אף הוא בביצועו של גרינפלד.

 

יואלי גרינפעלד – מתוך הקליפ (צילום: יוטיוב)

 

חדש אברהם בן ישראל אלוקים אחד גדול! בלעדי!

למרות שאברהם בן ישראל הפך יותר לסופר ומו"ל ספרים באחרונה, בכל זאת את המוסיקה הוא לא עוזב, ומגיש סינגל חדש חם מהתנור טרי טרי "אלוקים אחד גדול" שמו, הלחן והמילים של אבי והעיבוד של אלי אסרף.

 

חדש אייל טויטו הרימו ידיים!

אייל טויטו עומד ממש לקראת השקת אלבום הבכורה ומגיש סינגל שביעי במספר "הרימו ידים", המילים של דוד חפצדי, הלחן והעיבוד של דורון אלימלך.

 

חדש הנרות הללו מוישעלע צינד חנוכה ליכט!

יוסי רובין, כיום אחד המפיקים הגדולים בארה"ב של כל מיני זמרים, בין שלל הדברים שהוא מפיק הוא גם אוהב להשריש את המוסיקה לדור הצעיר ולכן מידי פעם מוציא אלבום משולב בסיפורים ושירים, וגם כעת כמו בחגים אחרים נוספים לכבוד חנוכה יצא אלבום "מוישעלע צינד חנוכה ליכט", עם טובי בעלי המספרים והמנגנים…האזינו לקטע קצר.

 

חדש שמחה ליינר ממעמקים!

הזמר שמחה ליינר ביקר כאן בארץ במהלך מבצע עמוד ענן וצילם קליפ ללחן חדש "ממעמקים" שמו, אותו הלחין ממש בימי המבצע, על העיבוד אריה קונסטלר…

 

חדש אבי בניון לא פעם!

אבי בניון האח של… בסינגל ראשון לקראת אלבום רביעי "לא פעם", המפיקים אומרים שמדובר באבי אחר ולא המוכר לנו כ"כ. אנחנו מאחלים מכאן הצלחה רבה בכל העניינים.

 

חדש להקת סול פארם הבל!

-להקת "סולפארם" מארה"ב מגישה אלבום חדש "כחול לבן" שמו, ניתן כבר להשיגו בחנויות בארה"ב.

 

ידיעות נוספות:

 

להקת אש-קודש מארה"ב מגישה סינגל חדש "מי בן שיח", העיבוד הלחן והמילים של מיכאל גברייהו העיבוד של תזמורת כי-טוב.

 

זמר חדש העונה לשם אברומי וינברג עובד כמעט 3 שנים כבר יחד עם חבריו מהישיבה על אלבום בכורה שיראה אור בחודשים הקרובים, לכבוד חג החנוכה שחרר השבוע וינברג סינגל ראשון "מעוז צור", המשלב את תחילת הפיוט הידוע יחד עם מילים אקטואליות מיוחדות שכתב בעצמו, על ההפקה המוסיקלית קובי מירסקי ואשר ולדמן.

 

-אחרי אלבומו הראשון 'בדרך אל הלב', משלים בימים אלה היוצר, הזמר והשחקן גולן אזולאי את העבודות על אלבומו השני שאת רובו כתב הלחין וניגן, ומגיש סינגל שני "כל יום יהיו בעינייך כחדשים" – המדבר על הקושי שלנו לקבל את עצמנו כטועים וכלא מושלמים ועל האפשרות לעלות מעלה ולהתחדש.

 

-הזמר דורון ברדא מגיש את האלבום "בשמחות שלך", אלבום שכל כולו חפלה תוניסאית לחובבי הזאנ'ר.

 

-הזמר מידד טסה יצא בקליפ חדש שצולם באחד מהיערות בארץ לשיר "אבי ומלכי".

 

לסיום הפינה נאחל מזל טוב חם ולבבי ליוסי פרנקל לרגל יום הולדתו, לזמר והיוצר חנן בן ארי לרגל הולדת הבן לא מכבר, ושוב ליואלי גרינפעלד לרגל הולדת בנו, וממש בסיום ואפילו בהתנצלות מטעם הפינה מזל טוב חם ולבבי מאוד לזמר צודיק גרינוולד לרגל הבר מצווה לבנו אברהם שמעון, יהי"ר שיזכה אביו לרוב נחת ממנו, ראוי לציין שבבר המצווה חולק דיסק עם שיר חדש מתוך האלבום הבא "אב הרחמים" שמו ומבוצע ע"י הנער ואביו, הלחן של יוסי גרין העיבוד של רפי ביטון.

לסיום ממש ברכת מזל טוב לעמיתינו הפרשן הפוליטי משה גלסנר לרגל בר המצוה לבנו איתמר פרץ נ"י, שיזכה לרוב נחת, אמן.

 

חדש שמואל שפירו במהרה!

וכרגיל נסיים את הפינה שלנו עם סינגל השבוע שלנו….והפעם עם הזמר שמואל שפירו מצרפת שיוצא באלבום בכורה חדש העונה לשם "שאו מרום" אתם מוזמנים להאזין ל"במהרה", הלחן של שמואל העיבוד של שמואל אטלן. מאזיני מוצ"ש חי אשר מתגוררים בצרפת והאזינו דרך האתר זכו לחלוקת דיסקים חינם בביתו בזמן התוכנית.

 



0 תגובות